poniedziałek, 10 sierpnia 2015

My old Soul

Czasami mam poczucie, 
iż moja dusza jest bardzo, bardzo stara...
Bardziej mnie cieszy odzież, która jest wiekowa niż nowiusieńka.
Zapewne dlatego, iż jest oryginalna i mniej osiągalna dla innych :)
Odkąd pamiętam, nigdy nie lubiłam mieć takich samych rzeczy jak inni i kupować w sklepach dostępnych dla większości.
Aczkolwiek obecnie kupuję coś, 
co z góry wiem, iż będzie dostępne dla wielu ludzi.
Ale ta rzecz, musi być w moim mniemaniu 
niezwykła, 
tudzież brak jej w mojej szafie 
i odzwierciedla moją osobowość :)

***

Uwielbiam koronkę.
Nawet moja sukienka komunijna 
( tak, tak, miałam komunię :D Niestety jak ją przyjmowałam nie byłam świadoma swojego wyboru )
była w całości z koronki z metra, uszyta u znakomitej krawcowej Pani Renaty.
Natomiast ta koronka, należała do mojej babci i ma ok. 30 lat.
Więcej na ten temat znajdziecie tutaj klik

Najstarsza rzecz w mojej szafie to ten malutki skarb, w postaci 
zamszowej torebeczki.
Swego czasu należała do pewnej Niemki, która uwielbiała się stroić :)
Ta piękna torebka w kształcie muszli ma 
UWAGA
60 lat
:D

Zawieszka, która dynda na złotym łańcuszku też jest wiekowa,
ma około 40 lat.
Podarowała mi ją pewna kobieta, a wcześniej była własnością jej mamy.

Tylko buty i okulary są nowe,
jednakże
stylizowane na stare :)

#EnjoyLife


fot. Karol Jaworowski

bluzka // blouse  od Babci // from Grandma
spódnica // skirt  od Babci // from Grandma
torebka // bag  dar // gift
zawieszka // hanger  dar // gift
buty // shoes  Bata
okulary // sunglasses  ZARA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz