czwartek, 9 lipca 2015

Time to Shine

To jest pierwszy i raczej jedyny post lipcowy.
Kolejne będą dopiero w sierpniu.
Niebawem zmykam na wakacje :)
I nie będę miała dostępu do internetu.
Znikam z obecnego świata
do życia wędrowca, tyle, że na kółkach :)

***
Uwielbiam długie spódnice.
Mam ich 17. 
Przed chwilą policzyłam z ciekawości :)
Tą kupiłam w grudniu zeszłego roku.
Nie mogłam się jej oprzeć.
Tym bardziej, że nie miałam w szafie długiej plisowanej.

***
Bluzka i skórzana torebka są z lumpeksu.
Lubię prześwitujące ciuchy, dodatkowo ujęły mnie w tej bluzce rękawki :)
W torebce obecnie trzymam paragony, gdyż jest w niej mnóstwo przegródek.

***
Dzisiaj a Bit in Mee ma dwa latka :)

#EnjoyLife





fot. Karol Jaworowski

bluzka // blouse  Second-hand
spódnica // skirt  Reserved
buty // shoes  Venezia
torebka // bag  Second-hand
opaska // band  dar // gift
kolczyki // earrings  Jubiler Justyna Kostyra

:)


2 komentarze: