wtorek, 20 stycznia 2015

violet

Dzisiaj nie będzie o ubraniach...
Ten kolor szminki,
który kupiłam w grudniu
oczywiście 
zeszłego roku,
:)
był powodem, 
dla którego po ośmiu miesiącach, 
rozpoczęłam ponowne używanie fluidu 
hehehe
Kolor ten, wymaga ładnej, gładkiej cery :D
Zakochałam się od pierwszego pomalowania ust,  
pomijając fakt, 
iż fiolet
to jeden z moich ulubionych kolorów :)
A właśnie, 
wczoraj rozmawiałam z fotografem na temat koloru mojej szminki na zdjęciu, 
tłumacząc mu, że ja chcę fioletowe usta, a nie sine :) 
Odpowiedź:
Fioletowy??
Nie ma takiego koloru.
:D
No dobra, nie są to barwy powszechnie uznane za podstawowe 
(czerwony, żółty, niebieski )
ale ja chcę 
fiolet.
Barwa fioletowa kojarzy się z: 
władzą,
uduchowieniem, 
szlachetnością,
a w pięknych latach 60-tych z:
buntem :D i przemianami.
Uznany został za
prowokujący :D i niekonwencjonalny.
Natomiast odcienie fioletu stały się symbolem
młodości i poszukiwania wolności :D
Ta symbolika 
pasuja do mnie jak ulał :D
Lubię to.






fot. KAROL JAWOROWSKI

bluzka  Reserved
spodnie  H&M
płaszcz  lumpeks
szalik  Butik Imagine
rękawiczki  Wittchen
pasek  for...
buty  humanic (niemcy)
kolczyk  Stańczyk Salony Jubilerskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz